Thursday, June 25, 2009

Senibung

SENIBUNG. Cuaca sangat cantik hari tu, ni pergi makan dengan kakak-kakak opis. Kat sini ade banyak restoran. Tapi kebanyakkannya bukak malam-malam hari. mesti lebih cantik kan if gi malam~



Ni la kakak-kakak opis. Diorang sume sporting, Selalu bawak c pergi lunch kat luar. (and selalu belanja c jugak~! (^o^)//). Kadang-kadang sampai terbalik opis lewat sebab pergi makan jauh sangat! ..hmm..stakat ni belum kena sound dengan bos..cume nampaklah muke bos yang bengang dan murka tengok kitorang masuk opis terkedek-kedek sambil tersengih-sengih~ hik3..! =p
Dari kiri,, kak nurul,kak huda,kak ifa and kak linda.



Kat restoran atas air. Best tau makan kat sini~ Angin banyak,pemandangan cantik,and seronok tengok air kat bawah kaki. Dapat tengok air laut dari celah-celah lantai yang macam nak reput. hehe,tapi dunwori,lantainya kukuh tau!

5 comments:

  1. rse plek wal janggal plak dengo ko bhasekn dri 'c'..
    pulgkn blk c yg asal!! ;P

    wawa skrg pekabo?
    awat die x mncul lgsg kt blog ko nih?

    ReplyDelete
  2. aku sebenarnya mengalami masalah untuk membahasakan diri sebagai apa kat sini..
    nak bahasa kan diri 'aku' rase mcm tak sopan plak. iyelah mana taw abah ke atok aku bace kan...(imposible..=p).

    tak pe lah, nanti aku rujuk kamus dewan bahasa nk bahasa kan diri ape.

    ReplyDelete
  3. oh ye,,
    suna, eclipse tu benda ape??
    ade kat kamus dewan bahasa x? =p

    ReplyDelete
  4. owh..
    eclipse 2 wpn ade dlm kmus oxford,
    tp aku sket pn x ambik brt mknanye..

    sbb tu nme 1 wtk encem dlm 1 kmik ni!
    sp y x cair tgk wtk tu psti hatinye dbuat drp aloi bmutu tgi!
    hak3 =p

    ReplyDelete
  5. Oooh~

    ha,lupe plak nak jawab soklan lagi 1 tu.

    wawa chat,dia sekarang dah tak berpijak di tanah melayu.
    dia ade kat sabah sekarang gi beli ikan kering 2kilo.

    aku pun musykil nape dia tak muncul-muncul kat blog aku ni!
    saban hari ku menantinya!
    sebaik ko dah muncul...(w/pun disaat-saat ahir!)

    ade lagi 45minit je lagi aku keje kat TM ni..pasni 18tahun lagi la gamaknya aku update blog ni...uhuk2..
    selamat tinggal rakyat jelata..
    sob34x....!

    ReplyDelete